Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Leziz Restaurant. Meer weten? Ontdek meer
T
21 jun 2026 om 20:02
De bezorging is onderweg gevallen. Waardoor eten eruit viel. Bezorger gaf aan dat we contact op moeten nemen met restaurant en die zeiden dat we geen nieuwe krijgen, omdat het niet hun bezorger is. Uiteindelijk ergens anders moeten bestellen.
G
19 jun 2026 om 18:28
heerlijk, snel bezorgd
Nazife
17 jun 2026 om 20:00
Tavuk siste olmaliydi . Extra knofloksaus yoktu? . Pide cok az , kucuk olmus.
Perihan
17 jun 2026 om 16:15
De etli ekmek was echt uitzonderlijk goed. Je proeft meteen dat de usta uit Konya komt authentieke smaak, perfect deeg, precies zoals het hoort. En de kippensoep was weer lekker
Jeffrey
14 mei 2026 om 20:40
Lekkere wrap kebap en hun friet is ook lekker. Leziz is een plek waar regelmatig bruiloft e.d. is, dus het kan zijn dat je midden in de drukte komt afhalen. Maar het eten is lekker.
Otman
10 mei 2026 om 23:25
Heb een mix grill vlees met rijst besteld omdat ik allergisch ben voor aardappelen en krijg friet der bij terwijl het duidelijk op de bon staat
Naomi
9 mei 2026 om 10:54
Ik had 2 kofte besteld met rijst en patat. Als toetje kunefie. Alleen bij hoofdgerecht kregen we onze salades niet. Dat is wel jammer!
Robin
26 apr 2026 om 18:33
heerlijk eten en snel bezorgd
Matous
25 apr 2026 om 23:08
Wrong food was delivered and the drink was missing
Perihan
20 apr 2026 om 17:36
Helaas werd mijn dochter ziek wakker in de ochtend na het eten van broodje döner
D
6 apr 2026 om 23:45
Slechte service geen servet patatje bestelt zonder mayo ketchup. Geen Sambal bij het broodje!